مدار فرمان برای دستگاههای پرس و کاربرد گیت AND در تابلو برق


مدار فرمان برای دستگاههای پرس و کاربرد گیت AND در تابلو برق


مدار فرمان برای دستگاههای پرس و کاربرد گیت AND در تابلو برقمدار فرمان برای دستگاههای پرس

مدار فرمان برای دستگاههای پرس و کاربرد گیت AND  در تابلو برق

مدار فرمان برای دستگاههای پرس محافظت از اپراتور دستگاه پرس کاربرد دارد.

یکی از شایع ترین و دل خراش ترین مشکلات یا اتفاقات در این شغل گیر کردن یا جا ماندن قسمتی از دست ها یا انگشتان در زیر دستگاه پرس می باشد.

در دستگاه های پرس پس از تنظیم قطعاتی که نیاز به پرس کاری آنها است ، باید کاربر دقت کافی را داشته باشد تا دستان خود را از ناحیه مورد پرس داری دور نگه دارد.

یکی از مهم ترین راه های پیش گیری این است که مداری برای دستگاه پرس در نظر گرفته شود که پرس کار را ملزم دارد تا از دو دست خود برای شروع یا استارت عملکرد دستگاه پرس استفاده کند. مدار فرمان برای دستگاههای پرس دقیقاً این نیاز را بر آورده می سازد.

مجموعه فن آوران دیزل قدرت آماده ارائه خدمات جهت انجام و پیاده سازی انواع پروژه های تابلو برق و مدار فرمان با گارانتی و پشتیبانی مطلوب شما.

شماره های تماس و راههای ارتباطی با فن آوران دیزل قدرت:


تلفن تماس: 4-44981612 021 فکس: 44981613 021

 

در این حالت پرس کار برای انجام عملیات پرسکاری باید دو کلید استارت دستگاه را هم زمان با هم فشار دهد. معمولاً این دو کلید در قسمتی دور از ناحیه پرس کاری و طوری نصب میگردد که پرس کار مجبور باشد دست های خود را به طور کامل از قسمت پرسکاری دور کند و از هر دو دست خود برای استارت دستگاه استفاده کند.

عملکرد مدار به این صورت است که باید هر دو کلید استارت زده شود تا کنتاکتور فعال شود که در واقع همان عملکرد گیت های   ANDاست.

دقت داشته باشید ، هنگام پیاده سازی مدار فرمان برای دستگاههای پرس بر روی دستگاه های پرس تا جای ممکن از داکت کشی و عبور سیم ها از درون لوله ها و نگه دارنده های قدرتمند استفاده کنید. در اکثر سوانح حین انجام کار با دستگاه پرس ، گذارش شده است که مدار فرمان دستگاه توسط اپراتورها دستگاری شده به گونه ای که مثلاً یکی از کلید ها اتصال کوتاه شده و با فشردن تنها یکی از کلیدها نیز دستگاه کارایی خود را داشته است.


خلاصه مطلب

مدار فرمان برای دستگاههای پرس و کاربرد گیت AND  در تابلو برق مدار فرمان برای دستگاههای پرس محافظت از اپراتور دستگاه پرس کاربرد دارد. یکی از شایع ترین و دل خراش ترین مشکلات یا اتفاقات در این شغل گیر کردن یا جا ماندن قسمتی از دست ها یا انگشتان در زیر دستگاه پرس می باشد. در […]

دسته بندی مقالات


Copyright © Fanavaran Diesel Power 2016
ایمیل ها:   ,   hoomandini@yahoo.com

جهت پرداخت آنلاین بابت درج ریپرتاژ آگهی روی همین متن کلیک کنید