موتورهای دیزل لیلاند تجربه ای موفق برای دیزل ژنراتور


موتورهای دیزل لیلاند تجربه ای موفق برای دیزل ژنراتور


موتورهای دیزل لیلاند تجربه ای موفق برای دیزل ژنراتورموتورهای دیزل لیلاند

موتورهای دیزل لیلاند ، موتور لیلاند برای دیزل ژنراتور،لیست مشخصات موتور دیزل لیلاند،فروش اقساط موتور لیلاند،فروش موتورلیلاند دست دوم و …

موتورهای دیزل لیلاند : تجربه ای موفق روی دیزل ژنراتور

موتورهای دیزل لیلاند بی شک یکی از موفق ترین و رایج ترین موتورهای دیزل برای دیزل ژنراتورها بوده اند. موتورهای دیزل لیلاند همواره  از پرفروش ترین محصولات این دسته برای به کاربردن در کنار دیزل ژنراتورها بوده اند و ازین رو امتحان خود را از نظر با تجربه ها پس داده اند.

موتورهای دیزل لیلاند : جدول مشخصات موتورها در یک نگاه

در این قیسمت از مقاله و در همین ابتدا برای شما جدولی از مشخصات انواع موجود ازین موتورها را آورده ایم تا در یک نگاه  مشخصات فنی آنها دراختیارتان قرار گیرد.


موتور
دیزل
تیپ
موتور
توان دائم kVa تعداد
سیلندر
لیلاند AL4DMK1 40 4
لیلاند AL4DTG3 62.5 4
لیلاند AL4DTIG2 82.5 4
لیلاند AL6DTIG1 100 6
لیلاند AL6DTIG2 125 6
لیلاند AL6DTIG3 140 6
لیلاند AL6DTIG4 160 6
دویتس BF4M1013E 88 4
دویتس BF4M1013EC 104 4

موتورهای دیزل لیلاند: تاریخچه کمپانی لیلاند

این شرکت در سال 1896 در بریتانیا تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید کامیون و اتوبوس پرداخت.  این شرکت که در ابتدا موتور بخار تولید مینمود کار خود را با تولید موتورهای بنزینی ادامه و در نهایت یکی از کمپانی های پیشتاز در زمینه تولید موتورهای دیزل و همچنین ماشین آلات دیزل مخصوصاً در عرصه حمل و نقل گردید.

در سال ۱۹۰۷ نام این شرکت از شرکت موتور بخار لانکاشر به لیلاند موتورز تغییر یافت.شرکت لیلاند موتورز پس از انحلال در سال ۱۹۶۸ و سازماندهی و تجدید ساختار، نام خود را به شرکت جدید داد، که بریتیش لیلاند موتور کورپوریشن نام داشت.

سپس این شرکت نیز با بریتیش موتور هولدینگز ادغام گردید. چند سال بعد در پی ملی‌سازی، بار دیگر نام کمپانی تغییر پیدا کرد و بریتیش لیلاند نام گرفت، تا اینکه در سال ۱۹۸۶ برای همیشه نام تجاری لیلاند بازنشسته شد و نام شرکت جدید به روور گروپ تغییر یافت.

موتورهای دیزل لیلاند : تاریخچه کمپانی لیلاند داف

بریتیش لیلاند، شرکت خودروسازی بریتانیایی بود، که در سال ۱۹۶۸ با نام شرکت بریتیش لیلاند موتور تاسیس شد. این شرکت در پی مشارکت و ادغام دو شرکت لیلاند موتورز و بریتیش موتور هولدینگز تشکیل گردید.

بریتیش لیلاند در دهه ۱۹۷۰ میلادی، بیش از ۴۰٪ درصد از بازار فروش اتومبیل بریتانیا را در اختیار داشت و مالک برندهایی چون جگوار، روور، لندرور و مینی بود.

بخشی از این شرکت در فاصله سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۸ توسط دولت بریتانیا ملی اعلام شد. شرکت بریتیش لیلاند در سال ۱۹۸۶ منحل گردید و به دو شرکت لیلاند داف و روور گروپ تفکیک شد.

حتماً مطالعه کنید:  مشخصات موتورهای دیزل در یک نگاه

خلاصه مطلب

موتورهای دیزل لیلاند بی شک یکی از موفق ترین و رایج ترین موتورهای دیزل برای دیزل ژنراتورها بوده اند. موتورهای دیزل لیلاند همواره از پرفروش ترین محصولات این دسته برای به کاربردن در کنار دیزل ژنراتورها بوده اند و ازین رو امتحان خود را از نظر با تجربه ها پس داده اند.

دسته بندی مقالات


Copyright © Fanavaran Diesel Power 2016
ایمیل ها:   ,   hoomandini@yahoo.com

جهت پرداخت آنلاین بابت درج ریپرتاژ آگهی روی همین متن کلیک کنید